- Home
- FAQ
Zakładanie konta
Punkt Obsługi Ożarowskiej Karty Mieszkańca,
ul. Poznańska 165, III piętro, pokój 311, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Tel. 22 731 32 13 i 607 919 929 email: okm@ozarow-mazowiecki.pl
Godziny otwarcia:- poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach od 8.00 – 16.00; środa w godzinach od 10.00 do 18.00
- w przypadku Ożarowskiej Karty Mieszkańca zintegrowanej z Biletem Metropolitalnym
Punkt Obsługi Ożarowskiej Karty Mieszkańca zintegrowanej z Biletem Metropolitalnym ul. Poznańska 292; 05-850 Ożarów Mazowiecki
Tel. 22 292 61 61
Godziny otwarcia:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 – 17.00
Na miejscu dostępna jest papierowa wersja wniosku do wypełnienia. Należy pamiętać, żeby zabrać ze sobą dokumenty niezbędne do weryfikacji (do wglądu).
Jeśli zamierzasz złożyć wniosek w imieniu innej osoby, musi być ona również uprawniona do posiadania Ożarowskiej Karty Mieszkańca.
Jest to najprostsza i najszybsza forma złożenia wniosku w przypadku Ożarowskiej Karty Mieszkańca. Uwaga: jeśli chcesz otrzymać Kartę zintegrowaną z Biletem Metropolitalnym niezbędna jest wizyta w Punkcie Obsługi Ożarowskiej Karty Mieszkańca zintegrowanej z Biletem Metropolitalnym ul. Poznańska 292, 05-850 Ożarów Mazowiecki
Jeśli chcesz otrzymać wirtualną Ożarowską Kartę Mieszkańca bez Biletu Metropolitalnego wszystkie kroki przejdziesz bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów.
- W menu strony znajduje się przycisk „załóż konto”.
- Zaznacz "tak" przy wybranym kryterium dostępu. Zaznacz jedna z opcji, jeśli jesteś zameldowany na terenie gminy Ożarów Mazowiecki, zaznacz odpowiednio i przejdź dalej.
- Wybierz, dla ilu osób chcesz założyć konto.
- Wypełnij formularz, podając dane wszystkich osób.
- Gratulujemy! Właśnie założyłeś konto w programie „Ożarowska Karta Mieszkańca”
- Aby skorzystać ze zniżek złóż elektronicznie w kolejnym kroku wniosek o Pakiet Mieszkańca. Jeśli zakładasz konto rodzinne, złóż wniosek o Pakiet Mieszkańca dla każdego członka rodziny, również dla dzieci.
- Dodaj po prawej stronie suwakiem „Pakiet mieszkańca” następnie wybierz czerwony przycisk „Wyślij wniosek”
- Wybierz odpowiedni sposób weryfikacji i typ karty.
- Wgraj swoje zdjęcie (wszystkich członków rodziny w przypadku Konta rodzinnego) i wyślij wniosek do weryfikacji.
- Oczekuj na powiadomienie o akceptacji wniosku na podany adres email.
- Jeśli wybrałeś kartę elektroniczną (w aplikacji mobilnej), możesz już z niej korzystać. Jeżeli dodatkowo wnioskowałeś o kartę plastikową, otrzymasz powiadomienie, gdy będzie gotowa do odbioru.
Potrzebujesz pomocy?
okm@ozarow-mazowiecki.pl+48 607 919 929
+48 22 731 32 13
pon.,wt.,czw.,pt.: 8:00-16:00,
środa.: 10:00-18:00