- Home
- FAQ
Konto Rodzinne
Rodzic wpisując dane dzieci poświadcza, że wszystkie podane dane są prawidłowe i ma prawo do ich podawania.
Osoby posiadające konto rodzinne muszą posiadać taki sam adres zamieszkania.
Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskuje się o wydanie Karty Mieszkańca wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
Na podany w procesie rejestracji konta adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link potwierdzający założenie jej konta przez administratora konta rodzinnego oraz prośba o wyrażenie zgody na zarządzanie kontem przez administratora Konta Rodzinnego.
W przypadku braku zgody na zarządzanie danymi przez administratora konto jest usuwane automatycznie, a w przypadku braku podjęcia czynności konto pozostanie nieaktywne
i zostanie usunięte po upływie 30 dni.
Każda osoba pełnoletnia musi być Osobą Uprawnioną do korzystania z Karty Mieszkańca. Aby aktywować Kartę Mieszkańca każda osoba pełnoletnia musi indywidualnie potwierdzić swoje uprawnienia do Karty. Wyjątek stanowią dzieci w wieku 18-25 lat pozostające pod opieką rodzica oraz osoby niepełnosprawne, nad którymi opiekę prawną sprawują rodzice.
Potrzebujesz pomocy?
okm@ozarow-mazowiecki.pl+48 607 919 929
+48 22 731 32 13
pon.,wt.,czw.,pt.: 8:00-16:00,
środa.: 10:00-18:00