W przypadku utraty Karty Uczestnik Programu powinien niezwłocznie zablokować ją za pośrednictwem konta na stronie okm.ozarow-mazowiecki.pl lub z pomocą pracownika POK. Po zablokowaniu Karty nie będzie ona mogła zostać wykorzystana ponownie.
Wydawanie duplikatu Karty w wersji plastikowej następuje na wniosek Osoby Uprawnionej wyłącznie w formie papierowej.
Duplikat OKM w formie plastikowej wydawany jest po spełnieniu jednego z warunków:
1) złożenia oświadczenia o utracie/zniszczeniu Karty
2) zwrotu zniszczonej Karty.
Oświadczenie w imieniu dziecka składa rodzic.
W przypadku, gdy wizerunek osoby, której wydawany jest duplikat karty uległ zmianie, Osoba Uprawniona do otrzymania Karty udostępnia aktualną fotografię osoby, której ma zostać wydany duplikat Karty w formie plastikowej. Wymagania dla fotografii określone są w § 4 ust. 3 pkt 1 ppk a) regulaminu.
Duplikat Karty w formie plastikowej wydawany jest po uiszczeniu opłaty w wysokości 20 zł przelewem na rachunek bankowy Gminy Ożarów Mazowiecki o numerze 31 1020 1185 0000 4102 0019 1726.
Potwierdzenie dokonania opłaty dołącza się do wniosku.